U bent hier: Home » Hoe werken wij
Wij stellen het op prijs om onze dagplanning zo optimaal mogelijk in te vullen. Daarom vragen wij u beleefd om ons 48 uur op voorhand te verwittigen indien u uw afspraak niet zal kunnen nakomen. Op deze manier kunnen wij tijdig uw afspraak geven aan mensen die graag waren gekomen.
Indien u later annuleert, wordt uw afspraak aangerekend en dit voor de volledige som. Een nieuwe afspraak kan pas worden vastgelegd als u uw vorige afspraak heeft betaald. Bij een abonnement zal dit worden afgestempeld..
Gelieve tijdig op uw afspraak aanwezig te zijn. Graag minimum 5 minuten vooraf. Indien u later bent zullen wij uw behandeling inkorten, dit uit respect voor de volgende klant en voor het uurrooster van onze medewerkers.
Bij het nemen van een abonnement worden onder geen enkele voorwaarden beurten terugbetaald of geruild met andere verzorgingen.. De geldigheidsdatum van alle abonnementen is één jaar, met ingang vanaf de eerste beurt. Nadien vervalt het abonnement. Bij het nemen van een abonnement zal eerst een voorschot van 40% worden gevraagd, alvorens we de beurten inplannen in de agenda.
Het instituut kan niet aansprakelijk gesteld worden als bekomen resultaten niet voldoen aan de gestelde verwachtingen van de klant. Uiteraard bestaan er geen wonderen. Behandelingen kunnen immers bij persoon A meer resultaat geven dan bij persoon B, en is sterk afhankelijk van persoonlijke conditie, gezondheid, erfelijkheid en discipline.
De doeltreffendheid van onze producten en behandelingen is wetenschappelijk bewezen, en we streven ernaar om steeds de nieuwste aanvullingen van ons productengamma aan te kopen.. en ze zijn niet getest op dieren. Terugvallend op onze ervaring is het onze taak om u optimaal te informeren zodat u de juiste aankoop doet. Zeker niet om u op te zadelen met flesjes en doosjes die u niet wenst!
Aangekochte producten worden derhalve niet geruild.
Om op de hoogte te blijven van de nieuwste trends en technieken scholen wij ons regelmatig bij. Het instituut kan daarom gesloten zijn op andere dan de gepubliceerde sluitingsdagen.
Indien u een opmerking heeft over een behandeling of een andere vraag, gelieve dit te melden via ons contactformulier of via Info@Cibelle.be. Opmerkingen worden discreet en nauwkeurig geëvalueerd. Gelieve steeds uw naam te vermelden, anonieme opmerkingen worden niet beantwoord.
Wanneer u tevreden bent, horen wij dat uiteraard ook graag!